loading...
معرفی محصولات ttelectronic
شیما بازدید : 230 جمعه 18 مرداد 1398 نظرات (2)

Telegartner

 

 

به عنوان یک شرکت متعلق به خانواده Telegartner ، یک شبکه بین‌المللی از شرکت‌های وابسته متخصص در زمینه ارتباطات از راه دور و ارتباطات برای مشتریان با حداکثر تقاضا برای کاربردهای تکنولوژی بالا در ۷۰ سال گذشته توسعه داده‌است .

بهترین نمایندگی Gartner

از زمان راه‌اندازی شرکت از سال 1945 خواسته ‌های شرکت هیچ تغییری نکرده است : " ما فقط خواهان کیفیت خوب نیستیم . ما می‌خواهیم بهتر باشیم و مشتریان خود را با راه‌حل‌های عالی که می‌توانند با موفقیت کار کنند , فراهم کنیم . "

از کابل سیم تا فیبر نوری

از زمانی که شرکت در سال ۱۹۴۵ تاسیس شد رشد ثابتی را شاهد بوده‌است و به طور مستمر محدوده خود را در پاسخ به تقاضاهای بازار گسترش داده‌است .

با دیدگاه شرکت سنتی

این شرکت در حال حاضر یکی از آدرس‌های خارجی اتصالات کواکسیال ، اجزای شبکه ، قطعات با دقت بالا ، قطعات تزریقی پلاستیک ، قطعات الکترونیکی صنعتی و مونتاژ کابل می‌باشد .اما این توسعه قابل‌توجه تنها به این دلیل امکان پذیر است که خواسته‌های شرکت سنتی در همه این سال‌ها تغییر نکرده است : " Telegartner فقط کیفیت خوب را نمی‌خواهد . Telegartner می‌خواهد بهترین باشد و با راه‌حل‌های عالی برای مشتریان بتوانند با آن‌ها با موفقیت کار کنند ."

Telegärtner Karl Gärtner GmbH ، در حال توسعه و تولید محصولاتی است که در سراسر جهان در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شوند و استانداردهای جدیدی در آنجا ایجاد می‌کنند.به منظور حفظ نقش پیشگام خود در آینده ، شرکت در درجه اول بر انطباق با استانداردهای کیفیت بالا و حفاظت از محیط زیست استوار است .

کارکنان ما به روشنی نشان می‌دهند که موضوعات مربوط به کیفیت و محیط بیش از یک نظریه مبهم در Telegartner هستند .

محصولات telegaertner  به شرح زیر است:

اجزای شبکه

قطعات کواکسیال

RF کوچک یا کانکتورها

RF متوسط

RF  بزرگ

کابل های RF

بخش‌های تبدیل قطعات

قطعات تزریقی پلاستیکی

مونتاژ کابل

راه‌حل‌های سفارشی

 

   برای خرید از شرکت Telegartner از شرکت آروین الکتریک با شماره تماس 03132655045 و فکس 03132686698 تماس حاصل فرمائید 

 

 

آدرس : آروین الکتریک - تهران 

شیما بازدید : 56 جمعه 11 مرداد 1398 نظرات (0)

Westermo

 

 

Westermo محصولات ارتباطات داده برای سیستم های مضر بحرانی در محیط های  خواستار فیزیکی طراحی و تولید می کند. این محصولات در زیرساخت های اجتماعی مانند حمل و نقل، آب و تامین انرژی، و همچنین در صنایع فرایند مانند معدن و پتروشیمی استفاده می شود.

تحقق این که نیازهای صنعت متفاوت از فناوری های شرکت های بزرگ است، رشد در نیاز به ارتباطات داده ها در صنعت را افزایش می دهد. محیط های عملیاتی صنعتی دشوار است و تأثیر شکست در این زمینه می تواند به شرایط تهدید کننده کسب و کار منجر شود که نیاز به طول عمر محصولات بیش از 10 سال دارد. این عوامل منجر به یک بازار پرخطر و سریع می شود.

این شرکت به سرعت در حال رشد است و در حال حاضر بیش از 200 کارمند دارد و فروش جهانی بیش از 50 میلیون یورو است. تمام توسعه و تولید در سوئد در امکانات شرکت Stora Sundby و Västerås انجام می شود.


Westermo دفتر فروش و پشتیبانی در سراسر اروپا و در ایالات متحده آمریکا، سنگاپور، چین و استرالیا دارد. Westermo همچنین دارای تعدادی از شرکای موجود در سایر بازارهای کلیدی در سراسر جهان است.

Westermo یک شرکت تابعه متعلق به گروه Beijer است.

حقایق گروه Westermo:

در سال 1975 تاسیس شد

تعداد کارکنان: 200+

14٪ هزینه های تحقیق و توسعه

پرونده گسترده IPR (حقوق مالکیت معنوی) برای فناوری های کلیدی

تولید انعطاف پذیر با کنترل فرایندهای پیشرفته

ادارات فروش و پشتیبانی در 11 کشور، شرکای تجاری در بسیاری دیگر

یک گروه - سه شرکت

 

 

از سال 2008، Westermo بخشی از گروه Beijer Electronics Group است. Beijer Electronics Group یک نوآور تکنولوژی پیشرفته در زمینه اتوماسیون و شبکه های هوشمند است. نرم افزارهای Open Group، سخت افزار و راه حلهای IIoT به مشتریان به منظور بهینه سازی فرایندها و ایجاد ارتباطات قابل اطمینان امن، با تجربیات پیشرفته کاربر پیشرو کمک می کند. از زمان راه اندازی آن در سال 1981، گروه الکترونیک Beijer به یک گروه چند ملیتی با فروش 1.2 میلیارد SEK 2017 تبدیل شده است.

محصولات Westermo به شرح زیر است:

سوئیچ های اترنت

مدیریت نشده

لایه 2

لایه 3

EN50155

poE

دندانه دار کردن

توسعه دهندگان

managed

نقطه به نقطه

روترها

لایه 3 سوئیچ

روترهای سلولی

روترهای DSL باند پهن

مبدل ها

مبدل های سریال و تکرار کننده ها

اترنت مبدل های رسانه ای

مودم های فیبر نوری

مبدل های فعلی حلقه

مبدل پروتکل

 

تماس با شرکت آروین الکترونیک در ایران : 03132655045 

 

شیما بازدید : 151 سه شنبه 01 آبان 1397 نظرات (0)

 

loadcell Zemic


ZEMIC مرن با تکنولوژی پیشرفته و تخصصی تولید کننده برتر تجهیزات اندازه گیری الکترونیکی مانند سنسورهای فشار، سنسورهای مبتنی بر فشار، شاخص های توزین و نرم افزار، سیستم های تست و اندازه گیری برای صنعت حمل و نقل هوایی، عملکرد خودرو و سیستم تشخیص محیط زیست، سیستم آموزش هوشمند راننده خودرو ، پلت فرم شبکه های نظارتی شبکه، سیستم کنترل توزیع در سیستم، سیستم اتوماتیک، قطعات مکانیکی و الکتریکی دقیق، نرم افزار اینترنت و محصولات اندازه گیری و کنترل نظامی و غیرنظامی می باشد.ZEMIC پس از بیش از 45 سال پیشرفت، دارای گواهی IPO شد . ZEMIC به اصل شرکت صنعت حمل و نقل هوایی چین (AVIC) میپردازد: با صنعت حمل و نقل هوایی کشور، به تقویت نیروهای نظامی و غنی سازی مردم کمک می کند. ZEMIC اصرار دارد که مشتری را به عنوان مرکز همکاری بداند. و برای برظرف کردن نیاز های مشتریان تلاش می کند.

محصولات  ZEMIC به شرح زیر است:

 

اندازه گیری و کنترل

سوپاپ ها

IOT مرتبط سیستم T & C

 

 

دریچه های الکترومغناطیسی ترکیب شده، که در دستگاه های تست پزشکی تجهیزات وصنایع حفاظت از محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرند. این سری از محصولات دارای اندازه کوچک ومقاوم در برابر خوردگی هستند.

 

 

 

 

تلفکس : 32686698-009831       تماس : 32655045-009831

      

   

 

 

 

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 776
  • بازدید کلی : 4,502