loading...
معرفی محصولات ttelectronic
شیما بازدید : 39 جمعه 31 شهریور 1396 نظرات (0)

HOLTHAUSEN ELEKTRONIK          

شرکت و نماینده Holthausen Elektronik توسعه و تولید راه حل های سفارشی برای نظارت بر ارتعاش را بر عهده دارد.ارتعاشات کنترل نشده می تواند باعث کاهش هزینه های خدمات یا تعمیرات شود. با محصولات مرتبط با امنیت Holthausen Elektronik ، شما می توانید زود هنگام مشکلات را شناسایی کرده و آنها را برای کم هزینه حل کنید.

محصولات HOLTHAUSEN ELEKTRONIK  به شرح زیر است:

Vibration Monitoring

Level Monitoring

Sensors, Accesoires

Aircraft Battery Charger System

 

شركت  اطلس پارسیان عامل  فروش شرکت HOLTHAUSEN ELEKTRONIK               محصولات خود را به بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید. برای ارسال  قطعات   HOLTHAUSEN ELEKTRONIK                 درخواست  خود از طریق آدرس رایانامه زیرارسال فرمائید . همچنین در صورت نیاز به جزئیات بیشتر  در ارتباط با قطعات   HOLTHAUSEN ELEKTRONIK              کارشناسان این شرکت آماده پاسخگوئی به شما گرامیان می باشند :       

فکس : 32686698-031          

تماس : 32655045-031

 

    

شیما بازدید : 29 جمعه 31 شهریور 1396 نظرات (0)

FAGERBERG       

شرکت , نمایندگی Fagerberg درکشور  سوئد  واقع شده و با آخرین فن آوری کنترل پیشرفته، کنترل و اندازه گیری جریان از سال 1897 تا به حال محصولات با کیفیتی ارائه داده است. امروزه Fagerberg  طیف وسیعی از دریچه ها و ابزارها و همچنین محرک ها را ارائه می دهد.

محصولات FAGERBERG    به شرح زیر است:

VALVES

Ball valvesButterfly valvesPlug valvesplug valvesgate valvesKnife gate valvesControl ValvesSafety valvesCheck valvesSampling and service valvesBlock and Bleed valvesPinch ValvesStrainerSight

INSTRUMENT

Flow Measurementlevel Measurementpressure Measurementtemperature Measurementfluid AnalysisSignal Conversion and IndicationValve Positionerenergy MeasurementRegulators and printersTest and calibration

ACTUATORS

electric actuatorPneumatic actuatorAccessories for actuators

PRESSURE RELIEF

Bursting disc / carrier

EXPLOSION PROTECTION

Active protectionPassive protection

شركت  اطلس پارسیان عامل  فروش شرکت FAGERBERG            محصولات خود را به بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید. برای ارسال  قطعات   FAGERBERG درخواست  خود از طریق آدرس رایانامه زیرارسال فرمائید . همچنین در صورت نیاز به جزئیات بیشتر  در ارتباط با قطعات FAGERBERG کارشناسان این شرکت آماده پاسخگوئی به شما گرامیان می باشند :       

فکس : 32686698-031           

تماس : 32655045-031

 

    

شیما بازدید : 91 جمعه 31 شهریور 1396 نظرات (0)

AB ELECTRONICS & TT ELECTRONICS.

شرکت& TT ElectronicsAB Electronics در سال 2012 توسط برادران اندرو و بران Dorey تاسیس شد.در چند سال گذشته، ظهور سیستم های محبوب آردوینو و سایر تابلوهای نمونه های سرگرمی و اخیرا با تابلوهای رایانه ای Raspberry Pi، منجر به توسعه یک سیستم مانیتورینگ برای سیستم خورشیدی نیمه خورشیدی AB Electronics&TT Electronics شده است.در TT Electronics ما توانایی های اصلی در علوم مواد و مهندسی الکترونیک و مکانیکی را با درک عمیق نیازهای مشتریان خود برای توسعه محصولات نوآورانه ترکیب می کنیم.

محصولات  AB ELECTRONICS&TT ELECTRONICS.     به شرح زیر است:    

 

Resistance

ADC Pi Input Voltage Calculator

Colour Codes

SMD Codes

Ohms Law

Series Calculator

Parallel Calculator

Voltage Divider

LED Calculator

Capacitance

Code Calculator

Series Calculator

Parallel

 

شركت  پارسیان سپاهان عامل  فروش شرکت AB ELECTRONICS&TT ELECTRONICS.         محصولات خود را به بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید. برای ارسال  قطعات   AB ELECTRONICS&TT ELECTRONICS.           درخواست  خود از طریق آدرس رایانامه زیرارسال فرمائید .همچنین در صورت نیاز به جزئیات بیشتر  در ارتباط با قطعات   AB ELECTRONICS&TT ELECTRONICS.        کارشناسان این شرکت آماده پاسخگوئی به شما گرامیان می باشند :       

فکس : 32686698-031          

تماس : 32655045-031

 

    

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 932
  • بازدید کلی : 4,658